Inte haft tid

Hej hej idag har jag haft så otroligt mycket att göra så jag har inte haft tid att blogga,
Men så kan det ju vara ibland.
Min dag har väll varit ganska bra,började att ha samhälle på morgonen (tråkigt tråkigt) sedan så drog vi musikare ner till stället där vi skulle ha vår konsert och övade lite grann.Klockan två så skulle publiken komma hmm men ingen dök upp....gissa varför??
Jo för att min korkade lärare hade sagt fel dag till dom,för dom trodde att dom skulle komma imorgon.
Gissa om vi blev förbannad då eller.Så då kom mammi och hämtade mig och då åkte vi till birsta och fikade hehe tog en kladd kaka mums.Sedan så åkte mamma hem och då kom pappa och vi gick på ikea och köpte sängstommen,men vi glömde bort att köpa nattduksborden så dom får vi köpa nån annan dag.
Men vi åkte iallfall till älsklingen och monterade ihop sängen,pappa hjälpte till för han trodde inte att jag och älsklingen skulle fixa det själva haha och han hade nog rätt också.
Men nu äntligen så står den monterad och klar med nya sängkläder och alltihopa ska bli så skönt att sova i den nya sängen inatt :)
Nu ska jag äta klart min kycklingsallad som pappa köpte till mig :)
Skriver imorgon för nu ska jag titta på tv.
Ha en fortsatt trevlig kväll och massa kramar från mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0