Hahaha

hahaha jag glömde helt bort att berätta att jag har varit olaglig hahah dumma tokiga jag.
Ne men så här är det,jag älskar säng kläderna på båtarna jag menar att jag verkligen älskar dom!!
Dom är så himla svala och mjuka att ligga i.
haha och lilla jag har tagit sängkläder från silja line men jag tänkte så här att dom är säkert inte sprillans nya utan dom har säkert blivit tvättade typ jätte många gånger och det finns så många sängkläder så om dom jag tog försvann spelar liksom ingen roll haha så tänker jag.
JAG KOMMER INTE LÄMMNA TILLBAKA DOM .
Så nu vet ni att jag varit olaglig under min vistelse i finland.

Ne nu ska jag titta på paradise hotel :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0