Fredagen

Hej hej
Har ni haft enbra dag? Det har iallfall jag haft även fast den ahr varit mycket lung och jag för det mesta legat i sängen och tittat på en massa olika filmer.
På eftermiddagen så snöade det skit mycket,älsklingen skulle egentligen ta bilen hem till mig men det skulle inte gå att parkera i den lilla backen som vi har som "gäst parkering" så pappa och jag for och hämtade älsklingen.
Sedan så tyckte pappa att vi skulle köpa med oss kinamat och det tackar man ju inte nej till.
Så för mig blev det en pekingsoppa och kyckling medannanas (tar alltid det) hehe så himla gott skulle kunna äta asiatisk mat varje dag mums mums :)
Just nu sitter jag och läser igenom hundtidingar som vi klickat fram på tradera,tycker att det är viktigt att vara förberedd innan man får hem valpen,så därför läser jag dom och tittar på en massa hundgrejor och sånnt.
Snart så ska jag och älsklingen titta på nån film så vi får se om jag orkar skriva mer senare hehe kan ju faktist ha somnat för jag är så himla trött.
Men ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0