Fredag

Tänkte säga äntligen fredag eftersom att helgen börjar då MEN imorgon så ska vi ha öppet hus på skolan så vi måste vara på skolan från klockan 10 till 15 Bara en jävla sovmoron den här helgen ju.
Fan vad less jag blir jag som har sett fram emot helgen.
Men men hur har eran dag varit då?
Min har varit bra började dagen med en god frukost med rostde mackor och ett glas juice,pappa hade köpt den här brämhults eller vad den heter) nypressade jordgubbar och lime Hur god som helst MUMS:)
Sedan så hade jag Psykologi på morgonen och förmiddagen vi pratade lite om hur folk tänker i grupper och om man beter sig annorlunda för olika personer och varför det är så.
Välldigt intressant:)
Nu ska jag springa iväg till min andra lektion får skriva mer senare
Massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0