Värdensbästa

Jag har verkligen värdens bästa och underbaraste pojkvän♥
Nu när han är i norge så har skrivit en text om hur vi träffades  (tänker inte skria ut den här då jag tycker att det är för personlig) han har verkligen fått med alla små detaljer som jag trodde att han hade glömt bort :)
Blev alldeles tårögd,fick verkligen anstränga mig för att tårarna inte skulle komma fram satt ju nämligen på skolan när jag läste texten,ade jag varit hemma så hade tårarna bara sprutat.
ringde nyss och pratade med honom en liten stund men vi ska höras av imorgon kväll och prata mer då,är så himla dyrt att ringa så vi pratar bara i typ en minut.
När jag kommer hem så skajag iallfall läsa texten om och om igen för att den är så himla fin♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0