torsdag

hejhej
sitter hemma hos älsklingen nu,gud vad det var skönt att krama om honom igår när han kom hem :)
Började inte förren klockan 13.00 idag så jag och älsklingen hade en lång sovmorgon skönt.
Hade bara pianolektion idag i tvåtimmar,så det var ganska slappt men imorgon så ska jag ha engelska och psykologi och sedan så ska jag hem och packa inför lördagen då jag ska upp till härnösand till en kompis stuga och fira hennes 18 års dag.
Kommer därför inte bli så himla mycket bloggande under helgen eftersom att på söndagen då det är alla hjärtans dag så ska jag och älskling gå ut och äta middag myspys :)
Men nu ska jag och älsklingen åka till birsta och köpa en födelsedags present till älsklingens mamma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0