Söndag

Godmorgon allihopa
Vaknade för en liten stund sedan,skulle egentligen behövt sova nån timme till då jag knappt har sovit nått i natt, har saknat min älskling så himla mycket.Men min lillebror höll på att skrika och greja ner så då kunde jag inte somna om när han gick ut och lekte.
Nu sitter jag iallfall i köket med mystofflor och myskläder och håret åt alla håll och kanter,ska börja duka fram frukost till mig själv blir nog varmoboy och tekaka med skinka mums :)
Sedan tänkte jag ta en dusch och fixa till mig lite och sedan ska jag bara ta det lungt fram till klockan 2 då jag ska följa med mamma till drakborgen där min lillasyster ska ha kalas klockan 3.
Sedan så ska jag vänta på att älslingen ska ringa på eftermiddagen/kvällen.
JAg vet att jag tjatar om min älskling,men han betyder verkligen allt för mig skulle inte klara mig utan honom♥
Ne nu ska jag fixa fram fika,får se om jag skriver mer senare.
Massa kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0