Lördag

Hejhej
Sitter vid köksbordet och sickar lite medelanden till min älskling,jag saknar honom så himla mycket♥
Men om han får jobbet så ska jag nog dit och hälsa på på sportlovet vecka 10 för två månader utan min älskling är välldigt lång tid för mig och honom.
Vi har liksom bara varit i från varandra som mest en vecka så två månader är mycket för oss,men eftersom att vi är världens bästa par så kommer det gå jätte bra eftersom att vi kan hålla kontakten via bloggen,facebook,mail och telefon :)
Har en tröja med hans parfym på som jag ligger och håller om på nätterna då jag saknar honom som mest♥
Vill bara säga att jag älskar dig robert så himla mycket♥

Dagen kommer jag tillbringa nästan själv,är nämligen barnvakt åt min yngsta lillebror,mamma är på spa och min hennes man ska åka dit på kvällen då dom ska sova på hotell och mina andra små syskon är hos mormor och morfar så det kommer bara bli jag och min lille bror hemma ikväll.
Nu på förmiddagen så ska jag min lillebror och peter mammas man åka och fira peters syster och sedan så ska vi åka hem.

Haha glömde beräta att jag skulle färga håret igår kväll så hade köpt en ljusbrun färg och så färgade jag håret haha tror ni att det syntes nått efteråt eller ??? NEj det ser likadant ut nu som det gjorde innan jag färgade håret,så jaf funderar på om jag ska gå till frissan och fixa det eller om jag ska spara pengar.
Tror nog att jag ska spara pengarna så får jag färga håret till sommaren eller om jag ¨låter det solblekas i sommar och när jag är i tunisien,men då får jag färga håret i september haha aja vi får se hur jag gör.

Nej nu ska jag gå och fixa till mig får se om jag skriver mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0