Milo

Jag och älsklingen Åkte och tittade på Lille Milo idag.
Fyfan vad söt han är och han är bara våran lill plupp,han har blivit jätte stor eller aa haha stor och stor han är typ 30 cm hahah men han är världens sötaste.
Vi gosade med honom inne först och sedan så frågade uppfödaren om vi ville se honom när han var ute och lekte,så då tog vi ut honom och milos moster tror jag det var.
Vi har världens sötaste vovve iallfall han var så himla gullig när han sprnag runt och lekte och grejade på,sedan så pratade jag lite med uppfödaren om utställning och om milo skulle bli bra på utställningar,hon tror att han skulle bli jätte bra som utställnings hund.Så det var jätte roligt att höra.
Ska åka och titta på honom om en vecka igen så att vi träffar honom en gång till innan vi får hem honom.
Det är så roligt nu för när mna ropar milo så kommer han,för hon  har ju kallat honom för detsedan vi sa att han skulle heta det så det är ju jätte bra:)
Hehe både jag och älsklingen överröste lill milo med en massa pussar nu så att han klarar sig tills vi kommer nästa vecka :)

Men här kommer en billd på lilla älsklingen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0