nationella

Jaa nattionella provet gick iallfall bra,hade nog en del stav fel men det spelar inte så stor roll hoppas jag :D
När vi hade nationella provet aså är det nån jävla idiot som har varit inne på vårt arbetsrum och rotat igen en kompis väska och tagit hennes ipodoch en massa pengar.Hur fan kan vara så jävla dumi huvet så att man går omkring och rotar och saker av andra??
Dom kan väll köpa egna saker för fan,jag blir så jävla förbannad på sånt här.
Jaja efter skolan så ska jag åka hem till min älskling och sedan måste jag komma på vad jag ska göra imorgon på valborg,min kära mammi har blivit jätte sjuk så jag vet inte om jag vill vara där och bli nersmittad för hon har  halsflus och en massa feber.

Men nu ska jag gå till min piano lektion kram kram ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0