Eftermiddagen

Så nu är jag äntligen hemma,ska sätta igång att plugga lite Samhälle snart Uscha!
Efter lunchen idag så lyssnade vi på nån som kom och föreläste om att man måste ha kontroll över andningen och att det var mcyket bättre att andas genom näsan istället för med munnen för då fick man bättre hälsa blabla han stog och babblade om det i 1 timme så himla tråkigt!! Efter föreläsningen så hade vi idrott och eftersom att det var så fint väder ute så fick man antingen jogga eller gå tre kilometer runt ett typ elljusspår hehe jag valde att gå,då min kondition är  smäst och om jag skulle ha joggat så skulle jag ha svimmat av utmattning efter typ 10 minuter haha nerå men jag valde att gå i rask tack istället.

Tänkte även att om jag hinner ikväll så ska jag ta gå stavarna och ta en prommis ,vill ju få snyggare kropp till sommaren ju :)
Men nu ska jag ringa min styvmamma och kolla när hon kommer för nu är jag hungrig hehe och idag så ska vi göra hemma gjorda fiskpinnar mumsmums men jag kan inte göra dom själva behöver ju hjälp.
Men hoppas att hon kommer snart.

Men jag lär ju skriva mer senare ikväll,här kommer en liten bild på mina första tussilagosar som jag plockat för i år,dom har funnit sedan påsken men jag har inte orkat plocka några hehe så idag kunde jag inte låta bli för dom är ju så himla söta :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0