Min kväll

Hade idrott på eftermiddagen och då hade vi kung fu haha skit konstig sport eller vad man nu ska säga.
Vi fick typ lära oss en massa självförsvar bland annat så ska man trycka två fingrar på halsen om det skulle vara någon som försöker strypa en,men jag förstod inte riktigt varför man ska gör det men men.
Sedan fick jag springa ner till stan eftersom att jag hade kör.Vi började träna julsånger som vi ska sjunga under lucia känns lite deprimerande att börja med julsånger nu!

Älsklingen kom och hämtade mig efter kören och då åkte vi hem och gjorde en lätt middag som bestod av Bacon,stekta ägg och rostat bröd hihi lite amrikanskt inspirerat.
Väldigt gott var det iallafall och välldigt enkelt också,men på bilden ser det inte så gott ut men det var det.




Nu ska jag och älskling titta på något tvprogram och sedan ska vi bar ta det lungt och sova :)
























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0