Min dag



Förutom att vara i skolan idag så har försökt luskat fram lite olika hund namn som min och älsklingens vovve ska heta när vi skaffar hund.Kom inte på så många namn,jag tycker att det är jätte svårt att komma på namn.
Men namnen jag kommit på är : Neo,Tudor och Tindra.

Nu har jag nyss ätit en god middag Fisk,potatis och dillsås mums :)
Hade tänkt att jag skulle gå och ta ett varmt bad och slappna av 1 timme,men såg att det var Unga mödrar på 5an 18.30 och det vill jag gärna se.
Jag tycker om att titta på det programet,jag tycker att mödrarna klarar sig så bra och jag tycker verkligen att dom flesta av dom tar ansvaret som föräldrar väldigt seriöst det är bra och viktigt tycker iallafall jag.
Jag vet inte om jag skulle klara mig själv med ett litet barn.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0