blandad dag idag

Har inte haft tid att blogga idag har haft så mycket att göra.
Började dagen med en stadig frukost och kollade på termometern och såg att det var 7 minusgrader ute så det blev jeans leggings från gina,en vit långärmad tröja från Hm och min stora svarta halsduk från cubus myspys kläder.
Sedan var jag redo för skolan,hade Historia på morgonen som jag "sov" igenom kändes det som Tyckte att det var så otroligt tråkigt!
Sedan jobbade vi med våra grupp arbeten om franska revolutionen INTE ROLIGT.
Hade en snabb lunch med en äcklig soppa (gillar inte skolan mat).
På eftermiddagen hade jag Matte och sedan skulle jag ha idrott efter det men jag skulle till tandläkaren.
Förresten igår när jag var hos tandis så frågade jag ju när jag skulle få ta bort tandställningen och eftersom att min tandläkare har sagt i flera månader att jag ska få ta ut den innan jul så har jag ju varit jätte pepp på det.Men nu när jag frågade så sa han att det bli till våren också skrattade han FAN VAD ARG JAG BLEV!!!
Men idag så ska jag bara titta lutningen på tänderna.
Vid fyra tiden så hade jag en tid på att ta bort nagelförlängningen eftersom att jag börjat bli less på den.
Så det gjorde jag och då fick man ha händerna i aceton i en halvtimme sedan torkade man av händerna och efter det fick man sitta en halvtimme till.Efter det så polerade hon naglarna och lade på en nagel olja (som jag sedan köpte för 100 kr) nu ska jag inte lacka naglarna på 3-4 dagar.
Senare vid 5 tiden så hade jag kör det var roligt har inte haft det på någon vecka nu så de var skoj att träffa alla i kören igen :)
älsklingen kom och hämtade mig efteråt och då åkte vi och köpte pizza mums mums :)
Men nu sitter jag och tittar lite på tv ska snart gå och sova natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0