091017

vaknade kring 10 över att mina småsyskon sprang runt och herjade så då klev jag upp och fikade frukost medans äklsklingen låg kvar och sov en stund till.
Så det blev inte någon lång sovmorgon för mig idag men det gör ingenting.
Vid 11 så väckte jag min älskling som var så trött,vi åkte då till birsta en snabbis och tittade på soffor på Boom innan vi åke hem till älsklingen.Finns så många olika soffor som jag skulle vilja ha, det fanns blandannat en soffa som var svart och hade två stycken divaner Jätte snygg soffa som kostade kring 10000 kr :)
Längtar sååå fruktansvärt mycket tills jag och älsklingen skaffar lägenhet så att man får inreda och greja och dona.

Nu ska jag gå och tita lite på blocket efter lägenheter och vovvar :)
Skriver mer senare under dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0