091013



En kall och mulen höstmorgon IGEN,Gud vad jag längtar efter värmen och Solen♥
Men nu kommer det ju vara kallt och fuset i flera månader så det är bäst att börja vänja sig.
Så idag har jag på mig min mysiga stora halsduk från gubus,en mörkblå jeans skjorta från ginatricot,ett par svarta strumbyxor från Hm,sneakers skor från stadium och en mysig jacka från Zara.
Har iallafall nyss fixat till mig lite snabbt,orkade inte kliva upp tidigt och fixa ocg greja när älsklingen är här.
Mysigare att ligga kvar en halvtimme extra med Älsklingen istället♥
Ska snart springa iväg till bussen,jag är alltid i sista sekunden,det är därför jag inte hinner blogga på morgonen.
Men idag hann jag det var lite roligt tyckte jag :)
Kom på igår kväll att jag skulle till tandläkaren idag och spänna tandställningen,min tandläkare har sagt att jag bara kommer behöa ha den fram till jul och jag hoppas verkligen att han har rätt för jag börjar bli väldigt less på den nu när man har haft den i 2 år.
På eftermiddagen har jag även utvecklingssamtal så vi får väl se hur mina lärare tycker att jag har varit hihi :)
Ne nu måste jag springa såg att klockan var väldigt mycket!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0