091001

Idag är det 1a oktober och man känner verkligen att vintern är nära för idag är det kallt önskar att jag hade haft med mig mina vantar idag,men dom glömde jag.
Jag gillar hösten bara för att man kan ha stora halsdukar och mysiga vantar,allt annat med hösten och vintern tycker jag är dåligt.För det väsrta jag vet är när det är kallt!! Jag vill ha sommar året runt GUD vad skönt det skulle vara.
Nu Sitter jag iallafall på skolan och ska ha lunch men jag tror jag skippar den och väntar tills jag kommer hem istället för det var någon äcklig gryta idag på skolan USHA!!
Ska ha sång om en timme roligt,men eftersom att jag ine har någon röst för tillfället pågrund utav förskylningen så ska jag sitta och ta fram och skriva ut låtar som jag kan sjunga och även skriva ut låtar som jag skulle vilja sjunga.
Så nu ska jag vara flitig och gå och plugga lite matte.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0