Presenter :)

Eftersom att mamma och peter har kommit hem från Egypten så hade dom självklart köpt med lite presenter.
Hihi alltid lika roligt att få presenter tycker jag :)
Mamma hade köpt en Parfym som jag gillar (Miami Glow av Jlo) på taxfreen sedan fick jag en vit lite längre tröja som är gjord av Egyptisk Bomull fick även ett bokmärke gjort av papyrus där det står mitt namn på arabiska och någon annan slags egyptisk skrift som jag just nu inte kommer på vad den heter.


Sedan hade mamma köpt 3 stycken Saronger (en slags jätte stor sjal som man lindar runt kroppen) i jätte fina färger som också var gjort i Egyptisk bomull,mamma och jag ska ha dom 3 tillsammans.
Så jag längtar till sommaren när man kan ha bikini och svepa in sig dom fina sarongerna :)
Just nu ligger jag och tittar på ett avsnitt av CSi ska starx släcka ner och försöka sova,jag har fortfarnde huvudverk och jag hoppas verkligen att den försvinner snart för jag blir tokig av att ha huvuverk hela tiden.
Men ni får sova så gott :)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0