Onsdag

Hej hej idag stannade jag hemma från skolan för jag har en sådan himla magvärk :(
Men imorgon måste jag gå för jag vill inte komma efter i någonting ska titta in på fc sedan och kolla om jag fått någon uppgift.
Just nu ligger jag iallafall i sängen och tittar på Sjundehimlen med lille trisse.Ska snart gå ut och ropa på min bäbis wilson om han vill komma in, han har varit ute sedan imorse då han ville gå ut så han är säkert jätte hungrig nu.
Har ringt till älsklingen och frågat om han kunde åka och köpa en pekingsoppa till mig hihi och det kunde han,så han kommer nog snart med den mumsmums.
Senare under dagen så ska jag försöka leta fram en sån där vetekudde som man kan värma i micron så att det blir varm,jag tror vi ska ha en sådan uppe i gästrummet.Vill ha något som värmer och lindrar min mage just nu ligger trisse och värmer min mage.
Ha en trevlig dag allihopa ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0