Lördag

Också var det Lördag igen :)
idag hade jag och älsklingen en välbehövlig lång sovmorgon till klockan var 12.00 skönt skönt.
Men vi kom på att vi var ju tvungna att åka in till stan innan klockan 13.00 för vi skulle hämta våra buss billjetter som vi ska ha när vi ska hem från stockholm.Så vi fick snabba oss att sätta på oss kläderna och hoppa in i bilen och åka iväg.Efter att vi hämtat ut billjetterna så skjutsade älsklingen hem mig till mamma.
Så just nu har jag ätit lite lunch och ska snart hjälpa mamma och mormor att julpynta lite grann :)
Älsklingen skulle även åka och hämta våra tågbilljeter nu när han lämnat av mig.
Men nu ska jag gå och städa skriver mer senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0