091105



Idag kom första snön det kom väldigt mycket, fast det blev mycket slask inte lika roligt dock.
Så idag så blev det på med min varma dunjacka myigt mysigt.
Hade också en skön sovmorgon idag jag började inte förren klockan var 11.30,så jag låg och sov länge :)
Och idag på skolan så hade jag bara sång där vi övade lite låtar som vi ska spela upp nästa vecka då årskurs 9 kommer på besök för att titta på dom olika inriktningarna och själva skolan.På eftermiddagen så fick vi se en historisk teater,det var en gammal gubbe som berättade den och han använde sig mycket av musik.Teatern var väll inte så jätte bra men det var lite lärorik iallafall.

Efter skolan så kom britta och hämtade mig och då åkte vi på biblioteket för att låna lite hund böcker sedan vid 17.00 så mötte vi upp pappa på stan då vi tre skulle gå och kolla priser på silja line kryssningar för att det var special erbjudande idag.
Tack och lov så bokade vi en kryssning den 9 Januari till Helsingfors,jag och älsklingen får en egen hytt med fönster mot havet Alltså en Ahytt och pappa och britta ska ha en likadan.
Det ska bli så otroligt roligt att åka en framåttillbak kryssning för jag älskar verkligen att åka på kryssningar det är det bästa jag vet :)

Har nyss ätit middag det blev Tacos mumsmums det är så otroligt lätt att göra och man kan variera det så mycket och det är självklart väldigt gott.Idag så blev det tacoköttfärs,grönsaker och ost tacochips och självklart blev det tacosås också.
Nu ska jag snart titta på unga mödrar som börjar om 5 minuter och sedan ska jag bara ta det lungt och hoppas på att slasken försvinner tils imorgon så att jag kan ha mina uggs så att dom slipper bli blöta.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0