091104

Hej hej hade Historia redovisning imorse och det gick super bra hoppas på et vg eller mvg hihi :)
Vi fick sluta vid 11 tiden för att vi hade redovisning och för att vi ska gå och se någon teater imorgon eftermiddag.
Idag på lunchen så drog jag ner till stan för att gå och äta lunch med min styv mamma,det blev kina mat från Blåkiosken som är ett litet ställe med billig och god kina mat ,man få jätte mycket mat som gott och väl räcker til 2 personer för 50 kronor.Jag tog iallfall Kyckling med Annanas och det var jätte gott,men jag orkade inte äta upp allt för att det var så otroligt mycket mat.
Nu sitter jag och har matte men jag kan inte koncentrera mig så jag får nog ta hem och jobba istället.
Men jag hatar verkligen matte B jag vet inte om jag kommer klara den kursen men men jag får väll se ur det blir.
Nu ska jag snart ha idrott snart .
skriver mer senare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0