091102

Hej hej dålig uppdatering idag men jag har varit så trött nu morgonen och förmiddagen.
Kändes skit tungt imorse när man skulle kliva upp för att gå till skolan igen,nu är man ju så van vid att få haft sovmorgon till 11 varje dag i en hel vecka.
Men jag kom iallafall upp ur sängen och iväg till skolan så det är ju faktist något positivt :)
Så nu sitter jag här på skolan och väntar på att matten ska börja,men jag kommer inte att vara med på mattelektionen nå länge för jag har glömt mina matte böcker hemma.
Jag tog med mig matte böckerna hem över lovet för jag tänkte att jag skulle sätta mig ner och plugga nån timme men det blev aldrig så och jag var alldeles för trött för att komma håg att ta med mig dom imorse.Så nu ligger dom hem snyggt och prydligt på skrivbordet.
Ne nu ska jag gå skriver mer senare under kvällen kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0