mycket att göra

Hej hej
Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag men jag och pappa har varit ute på en massa ärenden.
Åkte först till farmor och hämtade upp henne hon skulle nämligen till apoteket och ta ut en massa mediciner,efter det så åkte vi och handlade till henne haha och min farmor kan vara välldigt speciell ibland.
För då hade hon skrivit på matlistan att hon ville ha en dajm (vi brukar alltid köpa en dajm när vi handlar till henne för det är hennes favvo godis) och när vi kom tillbaka till bilen så frågade hon om vi bara hade köpt en dajm och det hade vi ju och då sa farmor att man absolut måste ha minst två dajm om dagen för att må bra för enligt henne så var dajm välldigt nyttigt för kroppen haha hon är så rolig iblan när hon hittar på sådanna saker.
Förra sommaren så hittade hon på att det var väldigt farligt att motionera och det här kom hon på då hennes läkare sgt åt henne att hon MÅSTE göra det för hon måste få igång blodcirkulationen,så då hittade hon på att läkare hadde sagt åt henne att motion var välldigt farligt.
Min konstiga farmor.

Jaja slut diskuterat om min farmor vi skujtsade hem henne och efter det så åkte pappa och jag till gymmet EGO så att jag kunde köpa ett årskort hehe så nu ska det tränas minnsan.
Eftersom att jag fick 1000 kronor över av dom 4000 kr som jag fick till gymkortet så åkte jag först till Intersport för att köpa en träningsväska för presentkortet som jag fick i julklapp där den kostade 600 kr och det är en vit adidas bag super fin :)
Efter det så åkte vi till ica maxi för att jag skulle köpa den där tvättkorgen som jag berättade om är nöjd med mina inköp idag även fast det varit jobbigt att åka runt när man är halv sjuk fast jag mår mycket bättre idag.
Jo juste jag köpte nässpray också ,annars så skulle jag få en sömnlös natt igen.

Just nu har jag just ätit en kyckling sallad mums och nu sitter jag och tittar på Dr Phil (repris) det handlar om en 15 årig tjej som är gravid och vill behålla barnet men hennes föräldrar gillar det inte och dom vill att hon ska göra abort.Jag tycker verkligen att det är fel av föräldarna att säga att hon ska göra abort det är ju faktist hennes val det är ju enklet för dom att säga att hon ska göra abort men det är intelika enklet för hon som är med barn.
Men alla har ju olika syn på detta visst tycker jag att det är fel av henne att bli gravid när man är så ung man kan ju inte ta ansvar för att barn när man själv är ett barn det är ju helt omöjligt men det är ju faktist hennes val om hon vill behålla det,göra abort eller adoptera bort det.

Jaja nu ska jag gå och ta en piggelin :)
Puss och kram på er allihopa

Här kommer bilder på tvättkorgen och väskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0