Film

Sitter just nu och tittar på filmen Bodyguard som visas på trean just nu,eller aa just nu blev det skit reklam.
Hatar att det alltid ska vara så mycket reklam ne reklam gillar vi inte!
Men nu kan jag ju passa på att fixa iordning lite holiday dipp och morötter mumsmums :)

Efter filmen tänkte jag gå upp och ta ett varmt bad med massa badskumm och några avslappnande badoljor som vi har hemma.Ett tips för att få en len och mjuk hud är att smörja in kroppen med babyolja efter en dusch eller ett bad det brukar jag göra,babyolja finns att köpa på vanliga mataffärer men också på apoteket.
Jag tänkte ta och göra en riktig "skönhets behandling" förutom att bada så tänkte jag göra en ansikts mask,noppa ögonbryna,peela fötter och händer med Marykay produkten silkeshänder/fötter Man får super lena fötter och händer också luktar man persika Gott gott.

Ne nu börjar snart filmen igen så nu ska jag gå skriver nog ett godnatt inlägg senare.
Massa kramar på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0