Torsdag

idag så åkte jag till plugget kände mig hyfsat frisk idag,dock har jag en välldigt retlig hosta.
Men jag har bara en lektion idag ändå så det spelar ingen roll är så himla tråkigt att bara sitta hemma och glo.
Sedan så var jag även tvungen att hämta en massa böcker,för jag har hamnat efter ganska mycket.

Saker som jag måste göra
*Muntlig engelska redovisning av bok
*recensition av engelska bok
*En engelsk text på 300 bokstäver
*Plugga till samhälle provet som är om en vecka
*göra klart psykologin

Uscha vad mycket jag har att göra,ska verkligen sätta mig ner och plugga när jag kommer hem,ska ha piano lektion om ett litet tag,har inte tränat på läxan jag fick för hundra år sedan Pinsamt men men jag har ju varit sjuk också har det varit lov.

Skriver mer senare ikväll massa kramar på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0