Riktig spa hemmakväll

Gjorde en riktig spahemma kväll förut.
Gjorde en fruktsallad med en massa apelsiner,hämtade ljus och en bra bok och gick upp och fyllde badkaret med varmtvatten och en massa lukta gott grejs i från body shop,Älskar bodyshop dom har så mycket bra grejor.
Håret la jag i en hårinpackning som mjuknar upp torrthår och gör så att det glänser,sedan hade jag även en djuprengörande ansiktsinpackning i ansiktet.
Så jag låg med det i badet i en timme och läste en bra bok och när jag klev upp så gjorde jag djuprengöring av mina händer och fötter med marykays silkes händer man blir så himla mjuk och len om händerna och fötterna så det känns som en barnrumpa hehe.
Plockade även ögonbryna och smorde in mig med body shop grejor så nu är jag super fräch igen,ska även fixa naglarna om ett litet tag.

Nu sitter jag och tittar på Blåsningen så himla Roligt att titta på haha så himla kul att se när dom blir blåst,skulle vara så pinsamt om nån skulle blåsa mig.
Jaja nu ska jag titta vidare men får se om jag slänger in ett inlägg innan jag ska sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0