Onsdag

uscha imorse så försov jag mig och älsklingen fick då kliva upp och skjutsa mig.Men innan vi åkte så kom hans storebror hem från thailand och han kom då och hämtade spider som blev överlycklig över att husse äntligen kom hem.Så vi pratade lite med honom om hur han hade haft det.
Sedan så åkte jag till skolan och när man kom in på skolan så är det första man ser ett jätte stort påskägg fyllt med godis som man får ta ur hehe då blev jag glad :)
Sedan så hade jag samhälle nu på morgonen slutade den för en stund sedan.
Och när vi skulle gå till maten så fick man ta en bulle eller en krämbulle för att det är påsk hehe lycklig jag blev då eller så jag tog ingen mat för det såg ut som spya haha så jag tog en bulle och en krämbulle MUMS MUMS.
ucha vad onyttig jag är men men det är ju bara påsk en gång om året.

Ne nu ska jag hjälpa till at städa här i arbets rummet,får se om jag slänger in ett inlägg lite senare.
Ha en trevlig dag kram kram :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0