Godmorgon

ja idag blev tidigt då min j*vla hosta inte gav med sig,har en sådan ret hosta som gör så att man får svårare att andas JOBBIGT.
Blev som sagt ingen skola för mig idag heller,men jag ska försöka plugga lite hemma.
Just nu så ligger jag isängen med en kurrande kisse miss på min mage,hade min dörr stängd under natten, brukar egentligen ha den på klänt så katterna kan komma in ,men eftersom att jag är sjuk så ville jag sova själv.Så när jag öppnade dörren och han förstod att han inte var ensam hemma så blir han jätte gosig lillgubben.

Men ska försöka pallra mig upp och fixa lite fika,hatar att vara sjuk man blir så slut i hela kroppen.
Vet inte vad som finns hemma men jag tänkte att jag skulle koka nått ägg och ta en banan.Man tappar liksom matlusten när man är sjuk eller aa iallfall jag gör det.

Men jag lär ju slänga in nått inlägg lite senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0