tisdag

Hej  hej hoppas att ni haft en bra dag:)
Det har iallfall jag,här i sundsvall är det fortfarande strålande sol och det har det varit hela långa dagen SKÖNT SKÖNT.Hann faktist med att sitta ute i solen i 10 minuter på lunchen.
Det blir att bloggandet kommer sist just nu men det beror på att jag har så himla mycket i skolan.
Hehe men vill ni veta nått roligt??
Jag fick g plus på samhälle provet jiihoo vad glad jag är,kändes verkligen inte som att jag skulle få godkänt hihi men det fick jag :)
Just nu sitter jag och läser lite hundböcker och ska strax ta och pallra mig ner till stan och köpa nån frukt för att sedan gå till kören.
Men jag skriver mer senare ikväll om jag hinner,måste plugga hälsoarbete och träna på engelska ord som vi ska använda i nån debutt som vi ska ha nästa vecka.

Men ha en fortsatt trevlig dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0