slö dag idag

Har inte orkat blogga idag,idag har det nämligen varit en slapp dag.
Jag och älsklingen klev upp kring 12 tiden sedan så har vi bara tagit det lungt och tittat på tv och nån film.
Hehe igår så ringde jag även uppfödaren och frågade om det var ok att min "bonus" mamma fick följa med och titta på Milo nu i eftermiddag.
Så vi var där för ungefär en timme sedan.
HAN ÄR SÅ HIMLA SÖT MIN LILLA MILO,man vill ju bara stoppa ner honom i fickan och springa därifrån haha men det går ju inte.
Men nu är det inte lång tid kvar så jag för nöja mig med att åka och titta på honom 1 gång i veckan :)
Men den 10 Maj då är han min och älsklingens bäbis♥
hehe nu har det blivit mycket prat om milo,men han är de enda som finns i mitt huvud just nu haha det är så när man verkligen längtar:)

Ne nu ska jag gå ner och ta ett is kalt glas vatten mums


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0