shopping

Hej hej
Blev dålig uppdatering idag igen men det är för att mamma jag och mormor har varit på birsta och shoppat :)
Det blev lite nya saker i garederoben iallfall,köpte nämligen underkläder för 750 kr hehe men det är faktist kvalite underkläder från change blev en vitbh med matchande trosor och en rosa aktig bh med matchande trosor super duper snyggt :)
Sedan så blev det en tröja från hm som jag fick utav mormor,en ring från ginat från mamma och en tröja från rutmfl fint fint.

Sedan så har jag hunnit med att ringa till hunduppfödaren och bestämt att vi ska komma och titta på milo imorgon klockan 12.Sedan så är jag så himla GLAD att det är soligt ute idag,känns som att våren verkligen är påväg nu.

Men nu ska jag gå och titta på tv och gosa med min underbara älskling♥
Skriver mer senare ikväll,men ha en fortsatt trevlig dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0