Lördag

Kon typ nyss hem från vårmässan,fanns inte sirekt nått kul att titta på.Men jag,älsklingen och pappa vi tävlade om lite olika resor och annat skoj.hehe var med och tävlade om att vinna 1 års hundfoder så nu hoppas vi att vi vinner det till lila milo,dom skulle ringa när dom hade dragit en vinnare :D
fick även med olika provmatpåsar  av hundmat,tänkte at det kan man ha som smågodis bitar från början.
Nu har jag och älsklingen fixat till oss lite gran och snat så kommer hans släktingar och firar honom så dom lär ju vara här ett bra tag.

Senare ikväll så ska jag in till stan för att sjunga med kören på nått grejs men det är inte förren klockan halv 9 typ.
Sedan så ville inte pappa att jag skulle ta bussen hem hehe så då fick jag pengar till att ta en taxi istället,hehe han är så orolig att nått ska hända.

Ne nu ska jag gå och vara lite social skriver mer ikväll men ni får ha en underbar lördag massa kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0