kväll

Ligger i sängen och tittar på csi med fia och lea (älsklingens familjs katt och hund),älsklingen är nere och tittar på hockey eller nått sånt eeh jag vet inte.
Jag tänkte att jag skulle lägga upp bilder på dagens shopping grejor imorgon när jag har tillgång till min kamera sladd :)
Längtar tills imorgon hihi ska ju åka och titta på min och älsklingens lilla bäbis då ju♥
Nu har han säkert blivit lite större,är ju nästan som tortyr och åka och titta på honom hela tiden för då vill man ju bara ha hem honom på engång.Hehe men jag kan ändå inte låta bli att åka dit och titta på honom ,för han är ju så himla underbar.
Och vid tre tiden imorgon så ska jag åka hem till min "bonus" farmor (min mammas mans mamma) haha nu blev det krångligt att förklara,men det är ju så när man har skilda föräldrar då får man bonus släktingar som jag kallar det :)
Jaja men vi ska iallfall åka dit och äta middag och fira henne för hon fyller snart år.

Men nu ska jag äta lite popcorn och sedan så ska jag bara ta det lungt.Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0