godnatt

Nu ska jag snart sova,ska vänta till klockan 00.20 för då skulle älsklingen ringa.
Men jag ska iallfall gå ner och ta bort sminket och smörja in ansiktet för jag har så himla torr.
Imorgon så ska jag nog bara ta det lungt och inte göra så himla mycket,finns liksom ingenting att göra här hemma hos mamma.¨Så imorgon blir jag nog bara hemma och har tråkigt.
På lördag så ska vi åka och äta påskmiddag hos mormor och morfar så vi lär ju vara där jätte sent så det blir nog inte så mycket bloggande den dagen.
Och på söndag så ska jag och älsklingen åka och titta på lilla bäbisen Milo :)
Aa så ser min påskhelg ut.
Men ne nu ska jag gå ner och sedan så ska jag sova,men ni får sova så gott nattinatti.
Massa kramar så hörs vi av imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0