090914

Min dag har varit helt okej hade historia imorse,jag tycker att historia är jätte intresant så det ska bli roligt att ha den kursen.Under lunchen så drog jag ner på stan och åt lunch med min styvmamma på jops,jag beställde kyckling spett,ris och tsatsiki det var super gott.
Sedan fick jag skjuts upp till skolan igen och då hade jag matte b.
Vi började matten klockan 13.00 och då hade vi en genomgång till klockan 14.00 under den timmen fattade jag inte ett skvatt av vad min matte lärare visade,hon är så dålig på att förklara också pratar hon så himla fort.
Men fortsätter det så här så ska jag försöka få en annan lärare för annars kommer jag inte klara kursen.
Åkte hem vid tre tiden och pluggade lite matte hemma och nu så sitter jag och tittar på toppmodel 4 och äter lite nötter.
Ska hem till mamma ikväll så jag ska gå och packa ner lite kläder och annat som jag ka ha med mig.
är så tröt på att behöva åka emellan mina föräldrar hela tiden (nackdelen med skilda föräldrar) längtar tills man har egen lägenhet.
Ne nu ska jag gå och rosta en eller två mackor att mumsa i mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0