jackor



Har suttit och tittat runt på olika klädaffärers hemsidor för jag skulle behöva en ny vinterjacka.
Även fast jag köpte två stycken nya vinter jackor förra året så är det ju roligt att ha lite variation av olika modeller.
Hitade en fuskpäls jacka från vila för 699kr som jag tyckte var fin sedan hittade jag även en kappa på hm för 799kr.Så nu får jag ta en liten funderare och tänka över om jag vill ha någon av jackorna eller om jag hittar någon annan som jag gillar bättre.

Nu ska jag iallafall slå på nått avsnitt av Vänner :)
jag har alla sesånger så jag brukar kolla på alla om och om igen för jag gillar verkligen den serien för det är verkligen min humor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0