Gårdagen

Har nyss kommit hem från robderts kusin i kovland.
Jag och älsklingen var där igår och det ble så sent så då sov vi över där.

igår så jobbade jag på morgonen till klockan 10.00 sedan så åkte pappa,britta,jag och älsklingen upp till östersund för min styvmamma ville se hur våra sköldpaddor som vi gav bort till zooet som är i östersund hade det.
När vi hade tittat klart på sköldpaddorna så åkte vi in till östersunds centrum för att äta lite lunch middag och när vi gick där inne i stan så gick folk omkring med dunjackor och mössa och vantar hahah det var typ 5 grader ute så det var ju ganska kallt men inte så kallt så att man går omkring med dunjacka!!
Efter östersunds trippen så drog vi hem till kära sundsvall.När vi kom hem så bytte jag kläder och gjorde en snabb sminkning sedan så åkte jag och älsklingen hem till älsklingen för att hämta två madrasser och sedan åkte vi till kovland för att hämta upp robert kusin som skulle följa med oss på bio för att se nya beckfilmen.
Filmen var ganska bra men jag trodde att den skulle vara mycket bättre än vad den var.
Efter filmen så åkte vi till kovland och tittade lite på film och tog det lungt gick och la oss sent typ vid 3 tiden på morgonen.Så vi klev inte upp förren vid 12.00-12.30 tiden idag. 
Nu har jag varit på icamaxi och handlat kissemiss mat och toalettpapper och nu ska snart pappa komma hem och då ska åka och köpa kycklingsllad till mig mums.

Skriver lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0