...

Orkade inte skriva något igår ,men jag och Robert ♥ åkte till robert kusin och flickvän och drack lite cider och tiitade på film och hade en super trevlig kväll och eftersom att dom bor i kovland och vi hade bil och drukit så sov vi över där :)
Vi vaknade kring 11 och då valde vi bort att äta frukost istället så fick Robert och roberts kusin springa ner och köpa skråvmål till oss fyra så det blev en lite tidig lunch.
Nu så har farmor kommit och pappa håller på att grilla så vi ska snart äta,tror att det blir Ryggbiff,kroketter.b-sås och en grönsallad till de mums.Senare ikväll så blir det presenter för mig hih eftersom att pappa min styvmamma,farmor och min styvmammas föräldrar nte har firat mig än.Har redan fått några presenter ett presentkort på 500 kr på att få fixa naglarna och även en ram som var jätte fin.
Lägger upp bilder lite senare :)
Ne nu ska jag gå och se om maten är klar blir så himla hungrig när man känner matlukten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0