Anna Anka



Sitter och läser aftonbladets söndags bilaga det är en stor arikel om Anna anka herregud vad ska man säga om människan!
Hon har skrivit sina Relationsregler som jag tycker är välsigt sjuka.

Här är relationsreglerna som jag tycker att hon har fel om.
Fanns en massa andra också men jag valde att skriva dessa.

*Vara snygg och välklädd i alla lägen.Låter du utseendet förfalla får du skylla dig själv om din man är otrogen.

*Tjata inte på din dotter om utbildning och universitet.Se till att hon blir ihop med en idrottsman eller kändis istället.Det lönar sig bättre.

*En perfekt hemma fru ställer alltid upp i sängkammaren.

*(För mannen) En riktig man byter inte blöjor.Att spendera mer än 20 minuter ensam med ditt barn är bara tragiskt och omanligt.Anställ en barnflicka så får du en gladare fru.

Alltså seröst vilken planet kommer den här kvinnan ifrån ??
Vad tänker hon med egentligen?
Hon verkar ju vara ganska blåst iallafal tycker jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0