090917


Kom nyss hem,är helt slut i hela kroppen så jag ska nog gå och ta ett avslappnande skumbad om någon timme.
Men först så måste jag bli klar med en av historie uppgifterna som jag har TRÅKIGT TRÅKIGT!!
Ska gå och lägga mig ganska tidigt ikväll känner att jag måste sova för jag ska åka tidigt till skolan imorgonbitti.
Nu ska jag gå och äta. 
Föresten så hittade jag mitt gamla usbminne där det fanns massa bilder,hittade en bild på mig och älskling från i vintras när mamma gifte sig som jag tycker så himla mycket om♥



Kommentarer
Julia

Hej gumman! Vilken himla tjusig bild!!

hörde om hotell bokningen, och kollade lite bilder, det där blir perfekt! =D Fy så skoj vi ska ha!!

2009-09-21 @ 20:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0