090916

Hade en jätte trevlig kväll igår med Älsklingen,julia och nicklas.Vi åt tacos och tittade på nya wallander filmen cellisten den var väll hyfsat bra,men jag tycker att på dom senaste wallander filmerna så har man kunnat lista ut vad som kommer att hända och det tycker jag är lite tråkigt.
Var egentligen meninhen att vi bara skulle skjutsa hem julia och nicklas men det blev att vi sov över där.
SÅ jag och julia satt inne och pratade och tittade lite på tv när vi var hemma hos dom,medans killarna var ute och lekte med en cross eller moppe eller vad fan det var.
Hade iallaall en super trevlig kväll.
Idag har det varit en jätte tråkig dag hade en matte lektion som jag skippade för jag valde att jobba med historia uppgifterna istället som jag har.Jag fattar ända aldrig genomgångarna som min matte lärare har så det är liksom ingen idee att gå dit.
Efter skolan så gick jag till kören som började klockan 17.00 och den slutade 18.30 och då gick jag till sporthallen för min lillebror hade träning så mamma var där, jag hade inte hunnit äta middag så mamma och jag åkte till mcdonalds tog en cesarsallad  mums.
Kom hem för en liten stund sedan,har nyss tvättat av sminket SKÖNT.
Idag kom jag även på att ajg måsteju köpa ett par nya vinter skor för mina skor som jag köpte förra vintern gick sönder.Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för skor men jag funderar på om jag ska köpa ett par beigea uggs.
Ne nu ska jag ringa älsklingen och säga godnatt sedan så ska jag sova.
Nattinatt♥ 



Ugg Australia: Classic Tall Sand  2599kr

Lite dyra men jag tror att dom är värt priset.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0