Godnatt

Är fortfarande uppe för jag kan inte sova,min dumma nässpray tog slut så nu är hela näsan igenteppt INTE ROLIGT så nu kommer det ta skit lång tid innan jag somnar Uscha och jag som är så himla trött.
Men jag slog nyss på tvn och såg att det är criminal minds på 5an så jag ska ta och titta på det och sedan får jag byta till animal planet där brukar det vara djurpolis serier men nackdelen med det är att jag blir så arg hur djuren behandlas av människor så då lär jag ju bli pigg ocg då tar det ännu längre tid för mig att somna.
Men men det är så det kan vara,nu ska jag gå och hämta en piggelin och titta på criminal minds men vi hörs av imorgon.
Hoppas att ni får en godnatts sömn och att ni sover gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0