Inte så trött

Har suttit och tittat på en gammal wallander film nu innan jag ska sova.
Egentligen skulle jag verkligen behöva sova men jag är inte det minsta trött så jag tror nog att jag slår på något criminal mindes avsnitt tills jag somnar.
Imorogon är det ju fredag så jag kan ta en liten power nap på eftermiddagen när jag kommer hem från skolan så att jag kan vila mig lite grann.På lördag är det ju somsagt barkalas för min lillasyster och efter det tänkte jag åka och hämta Min lilla Milo som är hos mormor och morfar,kan hända att jag stannar och sover kvar där,för robert jobbar ändå hela helgen.Hehe då kan jag få bli bortskämd med lite bullar och andra gosaker,prtade nämligen med mormor förut och då hade hon bakat mandelmassbullar,vaniljbullar och sylt bullar min mormor är en riktig bullmormor :)
Ne nu ska jag slå på ett criminal mindes avsnitt så att det inte blir alldelles för sent.
Sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0