5 februari

I torsdags så var jag och älsklingen och kollade på en lägenhet i johannedal,vi tyckte att den var jätte fin så vi ska flytta in den första Mars :D
Har längtat efter en lägenhet så himla länge så nu när vi väl ska flytta så känns det som att det är typ en dröm eller nått haha hel mysko.

Idag vid 2 tiden plockade pappa upp mig också åkte vi till ikea och köpte lite grann till lägenheten.
Det blev nån liten handuk,skit snygga plast blommor som ser ut som äkta blommor också köpte jag ett diskställ.
Imorgon så ska jag och älsklingen åka på ikea och då ska det inhandlas svarta krukor och kanske en matta och någon lampa.

Just nu ligger jag i sängen och tittat på top chef och brevid mig så ligger lilla Milo och snarkar :)
Jo juste fick nyss ett sms från min mormor och hon meddelade mig att min morbror och hans fru fick en liten flicka för nån timme sedan.
Så nu har jag en till liten underbar kusin <3

Ne nu ska jag kolla klart på top chef avsnittet och sedan så ska jag sova.
Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0