Kinamat och prat om kennelhosta :D

idag blev det en hemma dag för min del,tror nämligen att jag har fått öroninflamation.INTE roligt gör så himla ont i vänter öra.
Men lill milo blev överlycklig att matte stannade hemma idag,så han har gosat och busat med en trött matte.idag var jag överlycklig för att jag har en liten vovve som inte skäller,för milo skäller nästan aldrig.

Han har också nyss blivit frisk han har nämligen haft kennelhosta,det är som en jätte smittsam förskylning för hundar och blir det illa kan till och med hudnen avliva av kennelhosta.Så jag uppmanar er som har hund att gå till er veterinär och vaccinera er hund med kennelhostans Nosvaccin.
Men nu är han jätte pigg och kry och nu sattsar vi på valpkursen som vi börjat i till 100% och det ska bli en jätte rolig erfarenhet för både mig robert och lilla milo :D

Just nu sitter jag och kikar på idol och äter kinamat mumsmums sitter även och planerar in mina Marykay klasser :)
Jag har ju nämligen börjat som Mary kay konsult och jag säljer hudvård,smink och spa produkter mm.
Det här är alltså mitt extra jobb och jag älskar det :D

men nu ska jag ut på en prommis med lill kusen ut i regnet.
Ha en underbar kväll allihopa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0