Torsdag

Uscha vilket väder det är idag,kallt och regnigt BLÄÄÄÄ.
Började skolan klockan 13.00 idag,så himla skönt nu när man börjar få bort en massa plugg och kurserna slutar.
Men klockan 13.00 så har jag haft piano lektion fram tills nu.Mina fingrar är typ död av allt spelande.
Ska bara sitta och ta dét lugnt ett tag fram till klockan 15.30 då vi ska ha guidning hör till kursen retorik.Man ska välja en plats här på skolan och guida gruppen till den platsen,skit töntigt tycker jag att det är men men vill man ha mvg som jag vill ha så måste det göras vare sig jag vill det eller ej.
Sedan så kommer min underbara älskling och hämtar mig klockan 4 hihi han är så himla snäll♥
Men får se om jag skriver mer senare,beror på om jag orkar.
Men ni får ha en fortsatt trevlig dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0