Söndag

hej hej
Ni har väll inte glömt bort att det är morsdag idag ?? :)
SKa fira min mammi lite senare i eftermiddag när vi ska till mormor och morfar och äta middag.
Just nu ligger jag i sängen och kikar lite på internet medans robert spelar sina dumma dataspel är så himla trött på dom där spelen.
Har kommer två stycken klänningar som jag skulle vilja ha,ska försöka hitta mönstret på nån av dom så att min kära underbara mormor kan sy en åt mig :)
Hon är så himla duktig på att sy så det kommer att se ut som att jag köpt klänningen.
Men jag vet inte riktigt vilken av dom som jag mest skulle vilja ha,för jag tycker båda två är lika fina men dom är ju så olika.
Vad tycker ni?? Den vita eller den röda??? :)



Nu ska jag ge min lilla milobilo lite mat,han verkar vara lite hungrig.
Men jag får se om jag skriver mer senare ikväll kram kram på er :)
Han en trevlig dag och gratulera er mamma på morsdag nu,för det förtjänar hon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0