Söndag

Hej hej
Har ni haft en bra söndag? det har iallfall jag haft:)
Inatt så gick älsklingen ut med milobilo klockan 3 och sedan gick jgau t med honom klockan 6 imorse och sedan så somnade vi om och sov tills klockan var 10 hehe sovmorgon ju :)
Sedan så klev jag och älsklingen och självklart milo upp och åkte till birsta och köpte en födelsedags present till min lillebror som fyller tre år idag,vi köpte ett sätt med tre oliksa smålastbilar.Han ÄLSKAR nämligen alla sorters bilar och lastbilar.
Sedan så åkte vi hem till mamma till min lillebrors kalas,jag och älsklingen var jätte oroliga att milo skulle bli rädd eftersom att det var så mycket personer där och barn och en massa annat ljud.Men milo var cool lugn hela tiden så himla duktig vovve vi har.
Han till och med sov när mamma och jag visspade grädde med våran gammla elvisp som låter som en rostig flygplans motor hah nerå men han tittade inte ens upp utan han fortsatte att sova .
Linus blev iallfall välldigt glad över presenten,haha jag tror bara att han fick lastbilar och bilar av hela släkten eller ne han fick nått klädesplagg av någon.Bästa presenten han fick var nog ändå från mamma och peter.Han fick nämligen en Elbil som man kan köra själv med pedaler ,alltså man sitter iden som en riktig bil :)
vi var där tills klockan var 5 ungefär och då var milo trött (det är han fortfarande) så då låg han så snällt på golvet i bilen på vägen hem.
Just nu ligger han och sover,men han lär snart vakna och då ska vi försl
öka oss på att duscha den lilla busen hehe undrar hur det ska gå :)

Men här kommer en liten bild på den lilla busen som just nu ligger och sover.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0