Propp mätt

Äntligen hemma eller aa skulle gärna ha stannat hos mormor och morfar,jag älskar nämligen att vara där.
Dom bor permanent i ett sommarstuge område som är jätte fint,en liten backe nedanför dom så finns sjön (marmen som den kallas) där det är super duper mysigt att bada på sommaren.
Vi fick iallfall jätte godmat,till förrätt så fanns det sill och potatis eller pannkaka hehe jag tog pannkaka jag älskar mormors tunna pannkakor,till varmrätt så blev det bacon inlindad kyckling eller en jätte god kall kyckling som hade legat i nån slags lag eller marinad ekller vad man ska säga  och till det var det potatis  och en salld plus sås :)
Till efterrätt så fick vi mormors rullrån,bullar,choklad kaka,sockerkaka,vattenmelon och en daimtårta som hon hade gjort Så nu kommer jag att vara mätt fram tills på tisdag känns det som :)

Innan vi åt så var vi ner till sjön,mina morbröder har nämligen köpt en weakboard/vatten skids båt.
Min lillebror den knäppa ungen ville åka weakboard NU det var liksom 4 grader i vattnet.Så han åkte nån gång men sedan tyckte han att det var för kallt.
Milo hoppade även i sjön hehe två gånger till och med men andra gången frös han så då lindade vi in honom i en filt.
Men gud vad rolig han såg ut när han var blöt,just nu ser han ju liksom lite rund ut,men det är bara pälsen för när han blir blöt så ser han ut som en liten liten mager vovve.Ne nu överdrev jag men han ser verkligen liten ut.
Kom typ hem för en timme sedan och nu måste jag verkligen plugga för imorgonbitti så harjag gehörs och musiklära prov,uscha vad närvös jag är,vet nämligen inte om jag komer klara det.
Men jag ska försöka iallfall.

Menjag skriver mer imorgon kram kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0